ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Υπεύθυνη Φυσικής Αγωγής: Τσαμοπούλου Χρύσα

Στοιχεία επικοινωνίας

Ταχυδρομική διεύθυνση:  Ιατρίδου 8, Χαλκίδα, ΤΚ 34100 
Τηλ.: 2221352728
Φαξ: 2221076024
Ηλ. ταχυδρ.:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Το  εκπαιδευτικό πρόγραμμα των Special Olympics Hellas με τίτλο: «Play Unified.Learn Unified – Παίζουμε μαζί. Μαθαίνουμε μαζί» εγκρίθηκε για το σχολικό έτος 2022-2023, σύμφωνα με το από 2-7-2021 Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Μη κερδοσκοπικού, αθλητικού και εκπαιδευτικού σωματείου που φέρει την επωνυμία «Special Olympics Hellas». Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και γονείς σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Γενικών και Ειδικών σχολικών μονάδων

Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας  και σε συνεργασία με τους Σ.Ε.Ε. Φυσικής Αγωγής του 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής και του 4ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Η σημασία της άσκησης στην παιδική και εφηβική ηλικία: Ψυχολογική προσέγγιση»  την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 12.00- 14.00

Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, με Επιστημονικά Υπεύθυνη (EY) την Καθηγήτρια του ΤΕΦΑΑ κ. Βασιλική Δέρρη, επεκτείνει για το σχολικό έτος 2022-2023 την υλοποίηση του Ερευνητικού/εκπαιδευτικού προγράμματος Erasmus+ Sport «Άσκηση για το διαβήτη: ευεργετικές επιδράσεις νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων φυσικής δραστηριότητας» (BE-NEW). Συντονιστής είναι το Πανεπιστήμιο της Μπολόνια στην Ιταλία.

Ο σκοπός του προγράμματος BE-NEW στον τομέα της εκπαίδευσης είναι:

  • η επιμόρφωση εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης για τη συμπερίληψη/συνεκπαίδευση παιδιών/εφήβων με διαβήτη στη Φυσική Αγωγή (ΦΑ) και τη Φυσική Δραστηριότητα (ΦΔ),
  • η αύξηση της διδακτικής αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση προγραμμάτων ΦΑ/ΦΔ, μέσω α) της βελτίωσης των γνώσεων, των στάσεων, των διδακτικών πρακτικών τους και β) της προόδου και των επιτευγμάτων των παιδιών/εφήβων με και χωρίς διαβήτη, στη φυσική κατάσταση-υγεία, την ποιότητα ζωής γενικά, την ποιότητα ζωής-υγεία (π.χ. σωματική ευεξία, συναισθηματική ευεξία, σχέσεις με οικογένεια και συνομήλικους κλπ.), τις κοινωνικές δεξιότητες (συνεργασία, επίλυση συγκρούσεων, αύξηση θετικών συμπεριφορών κλπ.) και τον ενεργό χρόνο συμμετοχής στη ΦΑ/ΦΔ.