ΠΥΣΠΕ

Στοιχεία επικοινωνίας

Ταχυδρομική διεύθυνση:  Ιατρίδου 8, Χαλκίδα, ΤΚ 34100 (στο ίδιο κτήριο με τη Διεύθυνση Π.Ε. Εύβοιας - βλ. χάρτη)
Τηλ.: 2221027831, 2221022986
Φαξ: 2221077012
Ηλ. ταχυδρ.: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Πληροφορίες: Μαρία Κρόκου
 
Μπορείτε να δείτε τη σύνθεση του ΠΥΣΠΕ πατώντας εδώ

Το ΠΥΣΠΕ Εύβοιας:

1) τροποποιεί τις προσωρινές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ05- Γαλλικής Γλώσσας 

2) αποσπά και τοποθετεί προσωρινά εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70- Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών

Το ΠΥΣΠΕ Εύβοιας στη με αρ. 32/9-9-2015 Πράξη του συνεδρίασε για τα παρακάτω θέματα:

ΘΕΜΑ 1ο : Τροποποίηση της με αρ. 31/8-9-2015 Πράξης του ΠΥΣΠΕ Εύβοιας ως προς το 2ο θέμα: «Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ στο Ειδικό Δημ.Σχ. Χαλκίδας»
ΘΕΜΑ 2ο : Απόσπαση εκπαιδευτικού ΕΑΕ στο Ειδικό Δημ.Σχ. Νέου Πύργου
ΘΕΜΑ 3ο : Προσωρινές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Νηπιαγωγών, Αγγλικής Γλώσσας, Γαλλικής Γλώσσας, Γερμανικής Γλώσσας, Καλλιτεχνικών, Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής

Το ΠΥΣΠΕ Εύβοιας στη με αρ. 31/8-9-2015 Πράξη του συνεδρίασε για τα παρακάτω θέματα: ΘΕΜΑ 1ο : Πρόταση κατανομής οργανικών θέσεων ανά κλάδο εκπαιδευτικών ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας & ΠΕ16-Μουσικής ΘΕΜΑ 2ο : Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ στο Ειδικό Δημ.Σχ. Χαλκίδας ΘΕΜΑ 3ο : Κρίση λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών Δασκάλων και Νηπιαγωγών ΘΕΜΑ 4ο : Προσωρινές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δασκάλων και Νηπιαγωγών λόγω Λειτουργικής Υπεραριθμίας Όσοι εκπαιδευτικοί κρίθηκαν υπεράριθμοι χωρίς δήλωσή τους διατηρούν το δικαίωμα της απόσπασης εντός ΠΥΣΠΕ. Εάν επιθυμούν, έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης απόσπασης μετά από υπεραριθμία μέχρι την Πέμπτη 10-09-2015 (ώρα 10:00). Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση αιτήματος απόσπασης σε άλλη σχολική μονάδα, δε θα έχει υπηρετηθεί η οργανική θέση. Διευκρινίζουμε ότι, οι εκπαιδευτικοί που θα κριθούν λειτουργικά υπεράριθμοι έχουν δικαίωμα να επιστρέψουν κατά προτεραιότητα εάν δημιουργηθεί κενό στις σχολικές μονάδες στις οποίες κρίθηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι.